Brighton

Brighton

torstai 21. heinäkuuta 2016

Kiitos EF

Moikka moi kaikille.

Oon juuri elänyt elämäni parhaat ja ikimuistoisimmat kolmeviikkoa ja oon ilonen, että saan vihdoin itseni kirjottamaan ja jakamaan tänne kaiken mun matkasta. Olisin halunnut aloittaa blogini jo ennen matkaa, mutta se kuitenkin jäi minulta tekemättä. Aijon kyllä ehdotomasti palata kirjoituksissani myös matkaa edeltäviin fiiliksiin, joita mulla on runsaasti muistissa mun matkapäiväkirjassa.

Palasin pari päivää sitten takaisin suomeen Brightonista meidän parhaan suomiporukan kanssa, enkä voi uskoa että nää kaikki ihanat ihmiset oli mulle vielä kolmeviikkoa sitten ihan tuntemattomia.
Mun koko mieli seikkailee vieläkin ympäri Brightonin kaupunkia ja en voi uskoa, että matka on jo ohi.
Ekat päivät koko matkasta sai mut tuntemaan, että olisin ollut siellä jo viikkoja, vaikka silloin oli mennyt vasta  muutama päivä. Myöhemmin päivät alkoi kulkemaan vaan nopeammin ja vika viikko oli hetkessä ohi. Tähän kolmeen viikkoon mahtuin niin paljon naurua, itkua, uusia ystäviä ja ikimuistoisia hetkiä, joita en koskaan tule unohtamaan. Kiitos tästä kuuluu EF:älle ja mahtaville liidereille, ohjaajille ja tietysti mun ihanille ystäville, jotka järjestivät mahtavia hetkiä Brightonissa.

Haluan laittaa tähän vielä muutaman kuvan värittämään postausta ja tuomaan fiilistä mun kielimatkalta. Enemmän kuvia tulee muihin postauksiin.



Jos sulla on joitakin kysymyksiä kielimatkaan liittyen tai oot itse lähdössä tai harkitsemassa lähtöä kielimatkalle niin tuu rohkeesti juttelemaan.
Mulle voi laittaa sähköpostia sähköpostia reijonenheidi@gmail.com









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti