Brighton

Brighton

torstai 25. elokuuta 2016

Ambassador

Heipparallaa.   

Mikä on EF ambassador? Sitä moni alkaa miettiä jo heti matkan alulla tai viimeistään reissun loppua kohti mennessä. 
Ambassador toiminta on yhteistyötä kielikoulun kanssa. Autat mainonnassa, jaat huikeita kokemuksiasi, sekä kuvia ja osallistut erilaisiin tapahtumiin. Toiminta on vapaaehtoista ja palkkioksi suorittamistasi tehtävistä ansaitset pisteitä, joilla voit lunastaa mahtavia palkintoja. Leffalippuja, Go-pro kameran, ilmaisen kielimatkan tai vaikkapa matkan maailman ympäri. Lisäksi saat hyödyllisiä kokemuksia mainos-työn parissa ja ystäviä, jotka ovat kiinnostuneet myös matkailusta. 


Itse päätin ryhtyä EF ambassadoriksi matkani loppuvaiheilla ja syynä oli yksinkertaisesti mahtavien kielimatka kokemusten jakaminen muille. Monet alkavat heti havitella jo uutta kielimatkaa ja rohmuamaan hiki hatussa pisteitä saavuttaakseen uuden matkan. On hyvä kumminkin muistaa, että työtä saa tehdä oman halun/jaksamisen mukaan, joten mitä enemmän teet sitä enemmän saat.
Haluan myös sanoa, että jokainen blogissani oleva mielipide on kirjoitettu minun omalla rakkaudella ja mielenkiinnolla. 

EF ambassadoriksi voit liittyä heti kun olen varannut matkan, jonka jälkeen sinulle lähetetään postissa aloitus paketti.








                                                                                                                                                                             
TÄRKEÄÄ!!

27.8 Lauantaina klo 12-16 Helsingin vanhalla yliopistotalolla on EF Open door day
Suurikielimatkatapahtuma kaikille halukkaille (vapaa sisäänpääsy) ja luvassa on mielenkiintoista ohjelmaa koko pävän. Ilmottaudu mukaan www.ef.fi/odd ja olet mukana ilmaisen kolmen viikon kielimatkan arvonassa. Nähdään siellä!!





                                               


tiistai 16. elokuuta 2016

Aktiviteetit

Morjesta.

En oo vähään aikaan ehtinyt kirjotella blogia, mutta nyt kun arki pääsee vauhtiin, niin tuun varmaan useammin postailemaan. On kiva ottaa hetkiä arjen keskellä, jolloin voi istua muistelemaan ja kertomaan mun EF kokemuksia teille ja tietysti puhua kaikesta muusta kielimatkoihin liittyvistä cooleista jutuista.

Tässä postauksessa päästään puhumaan aktiviteeteistä EF kielimatkalla. Haluan vastailla muutamaan yleiseen kysymykseen mitkä saattavat mietityttää ennen matkaa. Mitä aktiviteetit on? Ovatko aktiviteetit pakolliasia? Ovatko ne maksullisia?  Kuinka paljon aktivteettejä on?

Aktiviteetit ovat yksi iso osa matkaa. Ne on liidereiden ohjaamaa/järjestämää aikaa, jolloin tehdään hauskoja tehtäviä ja leikkimielisiä skaboja oman aktiviteettiryhmän kanssa. Saatatte lähteä päiväretkelle toiseen kaupunkiin, shoppailla kaupungilla tai pelata pelejä.

Suurin osa EF aktiviteeteistä on pakollisia ja niihin pitää osallistua. Saattaa tuntua, että vapaa aikaa on liian vähän, mutta se tuntui riittävän omalla matkallani iha hyvin, vaikka mulla olikin muutamia lisäaktiviteettejä.

Melkeinpä kaikki EF aktiviteetit ovat ilmaisia. Ennen matkaa voi ostaa lisäaktiviteettejä jos haluaa. Aina on kumminkin ilmainen vaihtoehto, mikäli ei halua maksaa aktiviteeteistä. Itse olin ostanut ennen matkaa fun packin ja Brightonissa vielä Thorpe park huvipuisto paketin, jotka täydensi mun matkaa ja antoi ihan huipun kokemuksen.

Meillä aktiviteettejä oli aina joko aamulla tai iltapäivällä ja sitten vielä illalla ilta-aktiviteetti. Joskus tuntui, että piti olla koko ajan menossa ja väsytti, mutta EF liiderit osasi tehdä aktiviteeteistä niin kivoja, että oli aina innolla mukana.
Esimerkki päivä:

Aamu: vierailu kaupunkiin Lewes

Iltapäivä: koulua 2pm-5pm

Ilta: iltaaktiviteetti pimp the leader


                                         Super Bowl  (4.7 American independence day )

¤ Marshmallow Night ¤

Photo scavenger hunt
(ota joku taiteellinen kuva)