Oli perjantai ja aika jättää Lontoo ja ottaa suunta kohti Brightonia meidän kurssikaupunkia. Niiden muutaman mahtavan Lontoossa vietetyn päivän aikana ehdin jo melkein unohtaa, että ei oltu vielä päästy edes omaan kurssikaupunkiin.
Aamupalan jälkeen raahattiin meidän laukut hostellin aulaan ja saatiin lunch packit ja tervetulo-kirjeet, joissa luki meidän aktiviteetti ja luokkaryhmät. Mentiin busseihin ja lähdettiin matkaan, joka kesti suunnilleen muutaman tunnin.
Kun saavuttiin meidän yliopistoalueelle falmeriin, niin meitä oli vastassa paljon ef liidereitä ja muita työntekijöitä. Pihalla soitettiin musiikkia ja tunnelma oli heti mukava. Meille jaettiin asuntolan avaimet ja wifi tunnukset, jonka jälkeen vietiin laukut loungelle ja chillattiin siellä sitten jonkun aikaa.
Myöhemmin päästiin tutustumaan omiin aktiviteetti ryhmiin ja vietettiin eka leppoinen koulu tuntikin. Vietiin laukut asuntolalle, jossa kaikkia odotti ylellisyys, oma huone omalla vessalla ja suihkulla varustettuna. Seuraavaksi meillä oli dinner, jonka jälkeen lähdettiin käymään vielä Brightonin keskustassa, jonne kesti bussilla noin 20 minuuttia. Sai kävellä rannassa tai katsoa jalkapalloa ef beach clubilla.
Mun huone asuntolassa :)
First Dinner (jokaisella dinnerillä oli muuten tarjolla
jälkkäriä tai hedelmä viipale namnam)




Jee! Laita tonne sivuun se lukijat-palkki, niin tätä blogia voi alkaa seurata :)
VastaaPoista