Huh hui.
Tätä päivää oli odotettu kauan. Muistan kuinka kielimatkan lopulla puhuttiin tulevista EF reunion partyista. Aika on kulunut niin nopeasti, että melkein itkettää.
Mua jännitti hirveesti mennä sinä aamuna EF ambassadorien kick off tapahtumaan, mutta turhaan. Koko porukka oli niin mahtavaa ja meidän päivän "työ" mukavaa.
Oli tosi hyvä ilma ja Open Door Day sujui mukavasti uusien ystävien seurassa. Oli hauska tavata viime kesän kielimatkalaisia ja kuulla heidän kokemuksia, sekä tarinoita.
Illalla alkoi reunion partyt ja meille oli oma vip jono sisälle. (heh) Tapasin brightonin matkan ystäviäni, jotka olin viimeeksi tavannut lentokentällä kyyneleet silmissä saavuttuamme suomeen. Tutustuin myös hirmu moneen uuteen ihmiseen, joita varmasti tulen vielä näkemään.
Oli tosi hyvä ilma ja Open Door Day sujui mukavasti uusien ystävien seurassa. Oli hauska tavata viime kesän kielimatkalaisia ja kuulla heidän kokemuksia, sekä tarinoita.
Illalla alkoi reunion partyt ja meille oli oma vip jono sisälle. (heh) Tapasin brightonin matkan ystäviäni, jotka olin viimeeksi tavannut lentokentällä kyyneleet silmissä saavuttuamme suomeen. Tutustuin myös hirmu moneen uuteen ihmiseen, joita varmasti tulen vielä näkemään.
Esiintymässä EF reunioneissa oli muumuassa Anna Abreu ja maltalta asti tullut ihana DJ.
EF:än järjestämän päivän jälkeen tunsin kuuluvani tähän mahtavaan iloiseen porukkaan ja sain intoa päästä jatkamaan ambassador "työtäni."
EF:än järjestämän päivän jälkeen tunsin kuuluvani tähän mahtavaan iloiseen porukkaan ja sain intoa päästä jatkamaan ambassador "työtäni."
![]() |



Toi päivä oli kyllä kiva ja onneks oli ihana keli. :)
VastaaPoistaOli kyllä ihanaa💕
PoistaOli kyllä ihanaa💕
Poista